Egyedi megoldások egyedi problémákra?

Minden esetben azt vallom, hogy ilyeneket kell keresni! A székhelyszolgáltatás témaköréről szeretnék most beszélni, de pont azért, mert egyik ismerősöm olyan területen akar betörni a piacra, ami erre az elvre épül: minden egyes keresleti, apró résbe azt kell eljuttatni, ami pont annak a célközönségnek szól, amely a kínálatot képezi.

Ő kifejezetten női problémákra szánt egészségügyi dolgokra fókuszálna és talált egy céget, a szekhelyszolgaltatas24.hu címen, amely pedig azoknak segít, akik vagy online dolgoznak, ezért fizikai székhelyet nem tartanának fent a cégüknek feltétlenül, vagy épp még nem tartanak ott, hogy ezt megengedhessék maguknak. És, ha ugyan szükségük is lesz rá később, most még nem költenének rá, mert nem tudják, egyáltalán be tud-e indulni majd a cég…

A női egészség megőrzésére szánt termékekből is egészen speciális, Magyarországon még nem ismert termékek is eljuthatnak így majd hazánkba, és mivel ez egy webshop lesz, nem biztos, hogy kell neki saját épületbe bejegyzett székhely sem.

A szekhelyszolgaltatas24.hu esete is egy olyan eset, ténylegesen, amikor egy társaság valamilyen nagyon speciális igényt elégít ki. Ilyen sokszínű lett a piac. A céges kiegészítő szolgáltatások piaca is! Noha, a székhelyszolgáltatás állítólag már kifejezetten kitörőben lévő műfaj – azért ezt is hozzátenném… (Lehet, csak én nem hallottam róla) Pontosan az emlegetett internet-előretörés miatt. Velük nem kell irodát fenntartani, így bérelni sem. Nem kell betársulni valahová, akinek tulajdonan van egy ingatlanban, hogy ott működhessen a cégünk, így nem is leszünk kiszolgáltatva neki. Nem vagyunk rákényszerülve, hogy akár résztulajdont vásároljunk bármilyen ingatlanban emiatt, és külön személyzetet sem kell fizetnünk, hogy valahol, egy fizikai térben, fizikai jelenléttel lássák el a postánk fogadását, kezelését, és az adminisztrációt. Ugyanis ez belül van a szekhelyszolgaltatas24.hu székhelyszolgáltatást nyújtó csomagjain. Bizony, az is megoldott, hogy ha már oda vagyunk bejelentve, akkor átveszik, iktatják, szkennelik a leveleinket, és nekünk nem kell erre sem gondot fordítani.

Szerencsére elérkeztünk oda, hogy mindenféle ilyen dolgon spórolhatunk cégalapításkor (építményadó, stb.), és lehetővé vált, hogy ha saját vállalkozás keretein belül akarunk foglalkozni valamivel, akkor csak magához a szakterülethez értsünk. Amin belül tevékenykedni akarunk. Minden másra, mint a postaküldemény-kezelésre, adóügyeink menedzseléséhez stb. fizethetünk szakembert. Egy jó könyvelőre még szükségünk lehet, de a szekhelyszolgaltatas24.hu csapata például ügyvédi kapcsolatokkal is rendelkezik, ha valamiért szükségünk lenne a cégünkkel kapcsolatos olyan természetű dolgokhoz ügyvédre, melyek miatt a székhelyen jelenne meg valamilyen hatóság. Nem fantasztikus? Remélem sikerült valakinek újat mondanom, mert sok cég életét könnyíthetik még meg ők. És már könnyítik is egy jó ideje, mint olvasom a honlapjukon…